Heldige Kristine har fått lærlingeplass :-)

Takk for de mange tilbakemeldinger og tips når det gjelder Kristines søken etter plass som lærling. Hun har nå fått lærlingeplass som frisør hos La Bionda og er lykkelig for det! 7 februar er første arbeidsdag og jeg gleder meg med henne. Nå er hun og sønnen min ute etter å leie/kjøpe leilighet i Oslo. Er det noen som vet om noe ok, så send meg gjerne en mail på: [email protected]  Helst i området Bislet/St.Hans Haugen/Majorstuen, men alle tips mottas med takk! Inntil videre får de ta til takke med å bo hos meg 🙂

På bildet er vi på Frognerseteren for å spise den berømte epleterten. Jeg synes den er deilig, men stor nedtur for Alex 🙂 han syntes den var mektig overdådig!

4 kommentarer
    1. Hei, ønsker du å få flere lesere til bloggen din? Da bør du ta turen innom bloggforum.me hvor du kan få tilbakemeldinger på bloggen din, tips til å bli en bedre blogger og komme i kontakt med andre bloggere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg