Denne klinikken har en topp sjef!! :-)

Det jeg ikke visste da jeg booket meg inn på Elite Hotel, var at Ellipse Klinikken bokstavelig talt lå like rundt hjørnet på hotellet. Kartet som jeg printet ut på nettet var misvisende, så resepsjonen sjekket opp 🙂 fikk meg en god latter!!

Ellipse Klinikken i Gøteborg har en utrolig snill sjef. Lena hadde kjøpt inn ALT av snop og drikke før vi kom, noe jeg ikke hadde forventet! Hun har dessuten en varm personlighet vi satte stor pris på.

Litt av hva som ventet kursdeltagerne. Kan love dere at jula ikke var helt over som jeg trodde på forhånd 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg