Leter etter lokale! …takker for tips :-)

Pågangen etter pmu har vokst betraktelig siden jeg startet opp i 1999. Jeg har et lekkert lokale ved Ellipse Klinikken hvor jeg jobber 90% av tiden min, men mangler et større lokale for undervisning. Ikke enkelt å finne noe som egner seg og ligger sentralt til. Har lett et år nå, men det dukker nok opp når man minst venter det. Har ekstra lang juleferie i år/ neste år, da jeg har “hjemmekontor” og planlegger Sverige. Mye som skal på plass, men har gode hjelpere over grensen. Kommer næremere tilbake til det ved en senere anledning. På bildet ser dere Ellipse Klinikken i Tønsberg, en klinikk av høy klasse. Elsker både Tønsberg og klinikken som er superkoselig, for ikke å nevne bare barista rett over gaten, hvor jeg satt og ventet med kaffe og noe godt å bite i da jeg dukket opp før åpningstid en dag jeg skulle jobbe der. Heldige Tønsberg sier nå bare jeg 🙂

Vet dere av lokaler som står ledig, så tips meg! Jeg er raus med belønninger ang permanent makeup om det blir 100% klaff 😉

11 kommentarer

Siste innlegg