Dette trenger jeg for hud og hår :-)

WholeMega fra Newchapter er jeg ikke mindre enn totalt avhengig av nå, da jeg merker forskjell på hud og kropp etter å ha spist det hver dag i et halvt år. Fiskeolje (denne fra laks) gir meg de vitaminer og oljer som kroppen min trenger, spesielt nå på vinteren!

Basert på bærekraftig fanget vill-laks fra Alaska – med noen av verdens reneste og minst forurensede fiskestammer, i tillegg til en extra virgin, lavtemperatur prosess. Dette gir hele naturens naturlige tilskudd av 16 omega-3, 5, 6, 7 og 9 fettsyrer. Samt garanti av optimal renhet.

Hudpleien Jan Marini som du får kjøpt hos Ellipse Klinikken kan jeg heller ikke være foruten.Med Jan Marini sitt unike HudPleieProgram kan alle hudtyper stimuleres til å få et klarerer, yngre, mykere og friskere utseende. Bruk av Jan Marinis produkter er enkelt og utrolig effektivt. 

For å gjøre historien kort, kan du lese om Jan Mariniserien hos Ellipse Klinikken HER

Da skulle hud og kropp være klar for vinterens påkjenninger 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg