Palma day & night!

Palma var vakker i går, men selv om solen skinte var det iskaldt! Vi var over en ekstra dag for å se oss litt omrking og dette er absolutt et sted jeg vil reise tilbake til igjen.

Palma by night. Var imponert over de digre trærne med de store stammene 🙂 denne kvelden hadde jeg ullkåpa på, noe som jeg skulle hatt hver dag jeg var der 🙂

Katedralen regner jeg med mange millioner av mennesker har bilde av. Den er utrolig vakker. Søndag var vi på innsiden og jeg blir som alltid dypt rørt av kirker. Denne er overveldende vakker og vi kom midtoppi en gudstjeneste. Man får en spesiell følelse i kirker, iallefall gjør jeg det.

Katedralen fra båthavna.

Vi fikk øye på denne spesielle farekosten og trodde en stund det var en kamuflert ubåt midt i havna i Palma 🙂 ved en ytterligere nærmere kikk på skipet fant vi ut at det var en kamuflert stor båt. Vi tilbragte søndagen med Russiske Andrej og dere kan vel bare tenke dere hva vi spøkte med 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg