Julerødt undertøy?

Ikke så ofte dere får blogginnlegg fra shoppingrunder, men denne uka har jeg prioritert litt andre ting og jeg elsker det! Undertøy og særlig BH er noe som krever at betjeningen er på nett med hva du trenger for å gi deg det beste for “rygg og skuldre”. Innser at jeg har hatt dårlige veiledere oppgjennom årene og det kan føre til ryggproblemer. I dag stakk jeg innom Triumph i Bogstadveien nr 3 og damen som driver butikken er en engel. Ikke bare fikk jeg hjelp til hva som passet meg (dette er noe hun virkelig kan), i tillegg var hun hyggelig og viste en service du sjelden opplever! Jeg har ikke shoppet meg julerødt antrekk om dere lurer på det, men synes disse passer julen perfekt 🙂   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg