Tønsberg er en koselig by å jobbe i!

Kom veldig tidlig til Tønsberg torsdag morgen for å jobbe ved Ellipse Klinikken. Heldigvis var bare barista åpent og jeg tok en kaffe og en deilig havrekake, sunn vistnok, mens jeg ventet på at klinikken skulle åpne.

Ellipse Klinikken i Tønsberg er en vakker klinikk og ligger sentralt til i en koselig gate. Elsker å reise til Tønsberg for å jobbe da et er så hyggelig å være der. Fra resepsjonen ser jeg over til den flotte kaffebaren, som har satt ut benker og stoler med saueskinn, lykter på bordene for å friste gjestene. Slik skulle det vært overalt!

Venterommet på Elipse Klinikken er stilig. Det var kjempetravelt i Tønsberg denne uken, ikke bare hos meg men også for de som jobber ved klinikken. Slikt liker jeg. Travle dager og fornøyde kunder 🙂 ….de lange ventelistene er det derimot ikke noe jeg kan gjøre med. De som ønsker time hos meg før sommeren må bestille time nå.

Ellers er jeg ute etter å leie/kjøpe et lokale for å undervise i Oslo. Vet du om noe så tips meg gjerne!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg