Workshop i Stockholm hos Ellipse Klinikken!

Da har vi avsluttet en fantastisk helg i Stockholm med en spennende workshop hos Ellipse klinikken i Stockholm! Med meg hadde jeg min svenske samarbeidspartner Anne Svensson. Det er ikke alltid like enkelt å forstå oss nordmenn (spesielt når man er fra nord-norge som meg), men med litt svorsk går det helt ok!! 🙂

Anne forklarer om utvalg av farger.

Jeg forbereder en modell for pigmentering permanent makeup av eyeliner. Jeg viste dem en enkel behandling.

Er ivrig med å forklare om maskin, utstyr og fremgangsmåte ved en pigmentering!

Interesserte jenter som følger spent med på behandlingen.

Ferdig resultat pigmentert eyeliner! Vi gleder oss til å besøke Stockholm igjen i februar. Da for å holde kurs 🙂

Jeg har en egen facebookside som Anne jobber med i Sverige for å gi info til interesserte, den trenger flere svenske medlemmer. Har jeg noen svenske lesere i Norge så inviter gjerne inn til siden!

Jeg har også en svensk blogg for dere i Sverige som Anne også betjener. Følg den gjerne.

Tusen takk til Catharina Liljekvist for lånet av Ellipse Klinikken. Bedre lokaler og hyggeligere klinikk skal man lenge lete etter. Catharina er i tillegg en meget dyktig dame med et stort hjerte!!

 

4 kommentarer
    1. Oi, så stilig med slik eyeliner!
      men jeg er med i en fotokonkurranse, og ville vært utrolig snilt hvis du ville stemt 🙂 Da får du også 3 ekstra lapper med navnet ditt på i min konkurranse 😀 Større sjangs for å vinne for oss begge (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg