Besøk hos Limelight Film&Tv…god start på dagen!

Det er ingen hemmelighet at jeg er med i et av prgrammene som sendes på tvn i serien”Unge mødre”. I dag ble jeg med Renate og Ronny for å se på klippene hos Limelight Film&Tv i Rosenborg gt.19 på Majorstua. Det ble en interessant start på dagen og hyggelig å hilse på noen av folkene bak serien. Limelight er et produksjonselskap med mange ansatte, ble imponert over stort det egentlig var, selv om jeg sikkert bare så en bit av det.

Renate har jeg blitt litt kjent med og hun er bare ei go`jente. Gled dere til disse to kommer på tv, det gjør iallefall jeg!! 🙂

Serien handler om jenter som skal bli, eller som har blitt, mødre i en ung alder.

Dette er FEMs offisielle Facebook-side for Unge mødre.

 

4 kommentarer
    1. Når skjer det? Det er en kanal vi sjelden ser på så da må jeg vite dag og klokkeslett.
      Blir arti’., ja du hadde vel en del å bidra med:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg