Er du fornøyd med frisøren din?

Har venninnen min Vibeke fra Mosjøen på besøk og kunne ikke gjøre annet enn å ta henne med til min faste frisør, da jeg hadde time i dag.

Jørgen er en god lytter og Vibeke havnet sannelig i frisørstolen hun også for å få formet sveisen litt tøffere!

Det er spennende å se hvordan Jørgen klipper og kan ikke annet enn å si jeg er imponert! Kunstner og nøyaktig til fingerspissene.

Ferdig resultat og en fornøyd Vibeke. Kanskje Oslotur neste gang klippen skal justeres? Hun fikk iallefall gode råd og tips om frisyrer og hva hun kler, noe de var temmelig enige om! 

Dette er kjærlighet ved første blikk og jeg elsker den nye sveisen min  🙂 Jeg slipper nok ikke Jørgen med det første. Anbefaler han på det aller varmeste. Jørgen jobber for Hodejegerne og du når han på tlf: 22 46 96 58 

Hegdehaugsveien 20, 0167 Oslo Åpningstider: 10 – 18 hverdager og 10 – 15 lørdager.

9 kommentarer

Siste innlegg