Appelsintreet mitt lever fremdeles.

Appelsintreet mitt er ikke annet enn et lite mirakel i stua mi. Det stopper ikke å produsere appelsiner, men jeg fikk meg et lite sjokk da samboeren min satte varmovnen på (den står på veggen under vinduet) hvor mitt elskede tre står! Det fikk sjokk og mange blader falt av. Da tok jeg og druknet det skikkelig i bøtta med overdose gjødsel 🙂 gjetter du hva som skjedde?

Det begynte blomstre igjen. Når blomstene visner ser du noe som ligner små grønne erter som stikker opp. Det er nye babyappelsiner som er på vei til å bli flotte orange appelsiner som du ser av bildet over.

Et godt tips. Skal du investere i noe hyggelig til stua di, skaff deg et appelsintre. Det ikke bare dufter himmelsk, men lyser opp i flotte farger.

7 kommentarer
    1. Hei hei!
      Jeg har kjempelyst på eyeliner, men jeg vil helst ha den veldig tykk, og helst svart og markert. Går det an? Kan jeg få “streken” litt tykkere?

    2. Så genialt! Jeg må spare alt jeg har av penger, ettersom jeg har flytta hjemmefra, så det blir ikke akkurat så veldig sunn mat nå. Et appelsintre er jo perfekt for å få i meg frukt innimellom, men smaker de noe godt? Hvor får du tak i den planten og er det vanskelig å vedlikeholde den?

    3. Jeg hadde et slikt et for noen år siden. Ene kompisen min gikk å knasket på de appelsinene, kan ikke fatte at de smakte noe særlig. Tror jammen jeg må finne et sted de selger appelsintrær å kjøpe meg et 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg