Nokasranet

I morgen er jeg invitert på pressevisning av den omstridte Nokas filmen! Jeg har lest en del om Nokasranet og forberedt meg godt. Uttalelser fra ranere, pressse og ikke minst produsent har gjort meg ekstra nysgjerrig på hvordan resultatet av filmen har blitt! Jeg gleder meg stort til i morgen. Skal komme tilbake med et innlegg om hva jeg synes om filmen.

Ha en riktig god natt folkens. Har hatt lange dager i Tønsberg ved Ellipse Klinikken, så bør være litt uthvilt i morgen for film og ikke minst jobb!! Man kan trygt si det blir en annen vinkling på morgendagen og jeg liker overraskelser!

 

3 kommentarer
    1. Husker jeg leste en bok om det ranet, lurer på om ikke den het veien til Nokas eller noe sånt. Står så utrolig mye fakta om det ranet at jeg snart kan ta et tak å gjøre det selv.. Vet ikke om det er positivt eller negativt med all informasjonen. Hjelper hvertfall mange kriminelle godt på vei!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg