Jeg ønsker meg ELBIL i Oslo!

Fordeler med å ha elbil:

  • Elbiler betaler kun 390 kr i årsavgift
  • Elbiler kan kjøre i kollektivfeltet
  • Elbiler har en rekke reserverte parkeringsplasser med mulighet for lading
  • Elbiler har fritak for parkeringsavgift på offentlig regulerte plasser
  • Elbiler er fritatt for å betale bompenger
  • Elbiler har gratis billett på ferger på riksvei
  • Satsen for tjenestereiser med elbil benyttes en sats på kr 4,0 (mot 3,5 for bensin / diesel bil)
  • Man benytter kun 50 % av beregningsgrunnlaget for firmabilbeskatning for elbiler.

 
Dette skulle vel være grunn nok til at flere skulle hatt elbil i større byer? Jeg ønsker meg STERKT en slik bil 🙂

9 kommentarer
    1. samboeren min jobber med Buddy Elbiler 🙂 ¨
      http://www.puremobility.com/
      Det er knall fine biler å kjøre, og det er et drøss av fordeler med dem.
      Så jeg anbefaler dem på det varmeste, vi har en fast som han kjører!
      “firmabil” 🙂

    2. Hei Sol 🙂
      Drar du enda opp til Trondheim og jobber på ellipseklinikken? ønsker meg tattoverte bryn av deg, men skulle helst slippe og dra helt til Oslo..

    3. Hei! Jeg lurer på en ting. Jeg har mange vannkopper arr i ansiktet, beinene, magen, ryggen, armene… og jeg lurer på om jeg kan få det dekket av trygden om du vet noe? dette har plaget meg hele livet og jeg tørr ikke vise meg i bikini, gå i shorts, eller topp, og det går utover sexlivet mitt. Jeg tenker på det hver enneste dag, klarer ikke ha det gøy uansett hvor jeg er. Jeg håper på svar 🙂

    4. Anonym:

      Hei! Du bør ta kontakt med legen din, så får du nok svar på dette. Det finnes iallefall behandlinger som fjerner, forminsker arr. Lykke til!!

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg