Mens jeg venter på nurket :-)

Karl Johan er hudpleieklinikken i Oslo som satser grønt! Jeg elsker dagene mine der og shopper som bare det om jeg føler behov eller ikke. Luksuskremer skal iallefall mor og barn få nyte godt av da bestemor Sol er hudterapeut og vet å sette pris på kvalitet! tomtom produktene er de reneste mor og barn produkter som er å oppdrive på markedet! Handler du hos Trude og jentene får du god veiledning og service. PS! Trude pigmenterte brynene sine hos meg i dag… sjekk innlegg!

!

Vel Anniken. Da har jeg også investert i “brystvortekrem” til deg og mange andre godsaker for mor og barn. Blir flott å ha med seg til sykehuset. Lyst å shoppe produktene fra Karl Johan Hudpleie`s webshop, klikk HER! 

Pakket med masse kjærlighet til små engler. Anbefalt av Grønn Hverdag!

7 kommentarer

Siste innlegg