Bryn er noe som betyr MYE for oss jenter! Sjekk her…..

Bryn før pigmentering.

Ferdigpigmenterte bryn i fargen "Fawn Brown".

Bryn fra naturens side. Hun har lyse men litt ujevne bryn og syntes det var vanskelig å tegne dem i riktig fasong hver dag.

Ferdigpigmenterte bryn. Fargen kan se sterk og litt "kunstig ut" like etter behandling, men som dere "faste" lesere vet reduseres fargen med 40-60% innen de ti første dager!

Jeg lar alltid klienten min studere seg nøye i speilet for å komme med kritiske kommentarer…..om der er noen da 😉 som regel er det jeg som ser "smårusk" og ikke dem! Nøyaktighet er en dyd.

PS! Husk alle bildene er tatt like etter behandling. Da jeg ikke kan fotoshop får dere bare naturlige bilder…ikke noe fiksfanteri. Hevelse/rødhet på lepper, i brynområdet og etter eyelinerpigmentering har dere etter hvert blitt vant med på bloggen min 🙂 Da vet dere at dere får ekte bilder slik det ser ut like etter behandlingene jeg utfører. Hevelse og rødhet går imidlertid raskt ned!

8 kommentarer

Siste innlegg