Sjekk hva som havnet hos meg i dag :-)

I dag kom jeg meg endelig hjem før blomsterbutikken Markedsplassen på Majorstua stengte. Sementkrukkene har fått plass i kjøkkenvinduet og er litt røffe i kantene!! Høsten har kommet og da får jeg ånden over meg til å pynte litt ekstra.

Visste ikke at de hadde babykrukker i samme stil så de havnet i handleposen med disse små rosene som tilbehør! Er de ikke søte?

Falt også for disse små te-lysestakene og blomstervasen i samme stil. Vet ikke helt hva "lynget" jeg kjøpte heter, men syntes det ble nydelig sammen! PS! Skal dere ha "mildt" duftelys har blomsterbutikken de nydeligste duftene jeg har kjent på lenge. Blir som regel kvalm av "duftelys", men disse fikk jeg virkelig "snusen" i. Anbefales på det varmeste. Det lukter rett og slett rent. HER kan du se hvor Markedsplassen ligger!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg