Noor Kamil har fått tykkere bryn av meg i dag!

Nå er det en stund siden Noor var hos meg for sin aller første behandling med permanent makeup av bryn! Da var de supertynne…. Dette bildet er fra siste behandling og da hadde vi laget brynene så tykke som hun ønsket dem da! Hvis dere ser ytterst på brynet, ser dere litt av dem gamle tatoveringen slik den var (kun et tynt strek)!! I dag ønsket hun dem tykkere, noe de aller aller fleste ønsker når de ser hvor fantastisk permanent makeup er! Rett og slett superenkelt og lekkert!!

Tykkere og penere bryn. Helt etter min og Noors smak 🙂 Bildet tatt like etter behandling i dag. Gleder meg til å se hele deg på din egen blogg snart for å se hvordan "brynene" tar seg ut på bilder! HER kan du lese NOOR Kamils innlegg fra i dag.

Det er alltid hyggelig med et besøk av Noor! Hun er hyggelig, positiv og jeg har sagt det før, hun er en gledesspreder!! Mye latter og gode historier når vi møtes 🙂

SOL Permanent Makeup fikser Noor Kamils øyenbryn!

10 kommentarer

Siste innlegg