Jeg elsker nåler!

Jeg elsker nåler 🙂 Denne nålen designet av Dr. Linda Dixon er jeg stor fan av! Liker å jobbe med flere nåler av gangen da resultatene blir enda penere og jevnere. Nålen er bare helt rå, men må brukes på en spesiell måte da den er skråstilt. ikke som en vanlig pmu nål. Jeg holder stadig kurs i flernålsteknikker som er videregående kurs!

Nålene er sterilt pakket og er av høy standard og kun engangsnåler! Kastes etter bruk. Nål og nålehette er fullstendig luft og vesketett!  Klikk HER og les om nålene mine!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg