En avstikker for Henning?

Vi begynte å revurdere reiseruta Henning og jeg da dette skiltet dukket opp like før Steinkjer!

Henning har kjøpt seg kajakk for å padle i Lofoten…han surret den godt til takstativet med tau, men måtte sjekkes med jevne mellomrom om at den satt festet forsvarlig. Vind og fart tar på og vi måtte stramme til noen ganger underveis!

Vi stoppet på Majavatn hvor søsteren min og mannen hadde campet. De er ivrige padlere og har brukt ferien sin i naturen i sommer. Hun gleder seg stort til å komme til Risvær i juli for å ta mange bilder av meg når jeg sjøsetter kajakken min for første gang, uten å ha fått tid til padlegrunnkurset som jeg planla å ta før ferien! Vel….det kan ende med en katastrofe så jeg har egentlig tenkt å utsette det hele en stund.  Er det et padlekurs i Kabelvåg i juli vurderer jeg tid til å booke meg på det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg