Dette er den nye mobilen min :-)

I dag skjedde et skikkelig uhell… den gamle mobilen falt i vasken bokstavelig talt! Jeg fisket den opp, tørket av den og jammen fikk jeg den ikke i gang igjen…men det var alt. Den sa takk for seg i samme slengen med alt av viktige avtaler, tlfnr og lagrede meldinger fra personer jeg skulle kontakte etter sommerferien! Da vet dere grunnen og at jeg ikke har glemt dere med vilje! Send meg mobilnr ditt om du kjenner meg og oppgi fullt navn slik at jeg får lagret deg igjen! Har allerede testet ut min nye NOKIA E72 og føler den er ok så langt og det bare etter noen timer 🙂 Ny måte å skrive på, men skal nok få taket på det snart! Det er GPS på den også …. med taleveiledning! Da finner jeg frem overalt, noe jeg ser frem til 🙂

Har dere erfaring med denne type mobil?

15 kommentarer

Siste innlegg