Bryant Park! My place to go.

Hvis jeg kan nevne noe aldeles nydelig i NY må det være Bryant Park. En vakker grønn lunge som jeg koste meg mere enn en dag i! Her med en Frappuchino som jeg holdt på å besvime av…kuldesjokk med en deilig forfriskende smak 🙂

Henning (blå skjorte)holdt på å ende med Frappuen som meg 🙂 og måtte gå en runde i parken etter kuldesjokket! Bryant Park har ALT. Områder for kunstinteresserte, bøker osv….sjekk link HER Slike parker skulle det vært noen av i Norge. NY er byen nr 1 for meg og jeg lengter tilbake 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg