Naturlig vakker med ekstra farge på lepper :-)

Vakker modell med leppefargen "Antique Rose" pigmentert inn! Dette er resultatet etter første behandling som var i mars! Jevn fin kontur som ser naturlig og delikat ut! Etter kun en behandling har fargen satt seg veldig fint! Elevene gjør en kjempejobb!!!

Her jobber elev Christine Sørby Johansen superkonsentrert med å pigmentere inn fargen! Er det noe jeg er pirkete og nøye med så er det lepper og lepper er en kjempejobb!! Det tror jeg elevene mine er enige i!!  Resultatet lar ikke vente på seg!! Fornøyde klienter er et resultat av et nøyaktig forarbeide.

Resultat etter 1.refill med fargen "Antique Rose" igjen…

Fargen er en kjølig naturlig lepperosa farge!

Som alltid når jeg kommenterer innleggene mine:
Fargen vil ikke se ut som leppestift da den reduseres med 40-60% innen de ti første dager! Sjekk det første bildet på innlegget. Fargen vil bare bli litt sterkere enn det dere ser der! 🙂

Mvh Sol Pmu

4 kommentarer
    1. Tora M. Olsen:

      Likte du det første bildet da? 🙂 Tror ikke du kan se fargen er pigmentert! Les hele teksten. Leppene hennes har kun fått litt ekstra farge! Fasongen er som den var! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg