Semi-finale 1…HURRAAAAA!!!

Jeg er verdens heldigste…i dag hentet jeg 2 billetter til semi-finalen! Fikk de av en god venn. Hvem det er skal dere få se i morgen 🙂 Gleder meg som en unge!!

Bussene er jammen pyntet flott…

…og sto i stil med tulipanbedet utenfor nrk i dag 🙂

Jeg gleder meg MYE til i morgen og semi-finalen. Jeg skal ikke dit alene og har invitert med enda en god venn. Håper jeg får tatt noen flotte bilder i morgen. Selve Grand Prix Showet skal jeg se fra sofaen i stua hjemme 🙂 HEIA NORGE og Didrik kan dere lese om HER!!

Ikke skaffet deg billett enda? Sjekk billettservice.no

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg