Feiltatoveringer er ille…som disse leppene!!

Ingenting var riktig utført på denne stakkars klienten, som oppsøkte meg for å høre om jeg kunne se på leppene og om det var noe jeg kunne gjøre for henne! Som hun selv sier: Jeg bruker så mye tid hver eneste dag på å korrigere/rette opp feilene med makeup, at det tar lengre tid enn før da jeg kun la en vanlig leppestift/gloss!

Her her jeg rettet opp konturen ved å legge en perfekt lipliner. Terapeuten som hadde "pigmentert" leppene hennes fra før, hadde lagt leppefargen alt for langt utenfor hennes naturlige lepper, så her er det mye som må gjøres!

Hva jeg skal gjøre for å kamuflere "streker/farge" som er ujevnt og utenfor den nye lineren jeg har pigmentert inn i dag, kan dere følge med på bloggen min fremover for å se 🙂 Her er hun litt hoven og rød etter behandlingen, så det er litt vanskelig for dere å se feilene som er utenfor liplineren nå!

Fargen jeg har lagt heter "Rosewood" og kilienten min valgte den ut selv! Jeg har i tillegg fylt leppene med en annen farge, for å fremheve liplineren da hun ønsket en sterkere kontur! Resultatet av det, og hvilken farge vi valgte kommer i et annet innlegg, så følg med! 🙂 Det ble iallefall nydelig i dag og som hun sier: Dette betyr MYE for meg.

Mvh SOL PMU

11 kommentarer

Siste innlegg