Oslos kuleste cafe/galleri/butikk!

I dag stakk Henning og jeg innom Oscarsgate 54, da jeg har vært medlem av gruppen på facebook og har blitt fristet med spennende info fra den! Fy fader så mye lekkert de har. I tillegg møtte vi verdens hyggeligste dame som tok imot oss og viste oss rundt i lokalet!

Falt for disse søte speilene som sto på en hylle i butikken. Kjøpte et som jeg skal ha på klinikken hvor jeg jobber!

Dette skapet skal jeg garantert kjøpe meg…..! 🙂 Og jeg vet akkurat hvor det skal være. Kunne tatt et titalls bilder her inne! Håper bare dere er fristet nå til å ta en titt der selv!

Disse møblene sto utenfor inngangen til lokalet…..her vil du føle deg velkommen! Vi angret bare på at vi allerede hadde tatt en kaffe på Litteraturhuset. Neste lørdag eller søndag går turen vår til Oscarsgate 54 garantert! Det ligger litt borgjemt i en bakgård, men har du først rundet hushjørnet blir du ikke skuffet! En liten perle av "norsk design og kunst"!

4 kommentarer

Siste innlegg