Ny jente…nytt ansikt!

Ung og søt jente med bryn slik hun har tegnet dem opp i mange år! I dag var det tid for en forandring 🙂



Nye bryn, og nytt ansikt!
Når jeg tatoverer inn bryn som er i en helt annen fasong, er jeg alltid forsiktig! Alt som har med forandringer å gjøre må tilvennes og et nytt speilbilde er stor forandring for den personen som får dette utført! Hun ble allikevel fornøyd med brynene i dag! Jeg VET at hun ved neste behandling ønsker dem tykkere og at hun nøyaktig vet hva hun ønsker å få gjort med dem 🙂 Det er en fornøyelig jobb og jeg får en fornøyd klient for resten av livet! Fargen heter "Mocha" og fra fargesystemet mitt "amiea".



Nye bryn, som kommer til å bli tykkere for hvert etterfyll. 2 behanldilger med refill gjenstår 🙂

Mvh SOL PMU

SJEKK OGSÅ DEN STORE BRYNKONKURRANSEN VED Å KLIKKE HER! JEG GIR VEKK EN BEHANDLING MED PERMANENT MAKEUP AV BRYN. VERDI KR 4800,-

17 kommentarer

Siste innlegg