Norges leeeengste støveletter?

Har vært så smart å ta en fridag i det nydelige været vi har i Oslo nå, da jeg reiser til Trondheim i kveld for å jobbe på Ellipse Klinikken! Harriet og jeg tok en tur på cafe for en kaffe og satt ute og koste oss! Etterpå ble det litt shopping. Vi kom over de lengste støvelettene vi noengang har sett og lo godt av dem! De er jo snart lengre enn Harriet selv 🙂

Følte jeg sto med en stor "laks" i armene og poserte for fotografen! Men etter å ha prøvd dem var ikke veien til disken særlig lang! Tenk… 🙂 Jeg er ingen dame med stor "D", men kanskje med disse på?

Batteriet på fotoapparatet gikk tom for strøm, så dette var resultatet! Synd helene ikke kom med 🙂 dette blir turer til en restaurant i taxi og ingen lange spaserturer på byen 😉 men du ser litt av dem på bildet over! Jeg er sjelden ute på det søte liv, men får det kanskje desto morsommere med disse på? 🙂 

Kjøpte støvelettene hos "Friis Company" Majorstuen! Stikk innom og se davel!

14 kommentarer

Siste innlegg