Ingen vei tilbake!!

Jeg har fått en ide om at jeg skal lære meg å padle i sommer… jeg har overtatt kajakken til søsteren min Marianne som er en lidenskapelig padledame! Vi har brygge på Risvær i Lofoten og da er det ikke så mange fysiske aktiviteret å ta seg til. Padling høres flott ut og siden jeg ikke er redd på havet kan dette være en flott mulighet å teste ut! Ser for meg noen korte raske turer til nærmeste sandstrand eller holme i solnedgang! Vel… 🙂 ??

Her ligger Marianne og Per`s kajakker…de fikk seg noen flotte turer rundt i det vakre landskapet rundt Risvær! Da er den gule overlatt til meg, og kurs før sommeren er på planen min! Regner med det blir tatt i siste liten 🙂 da jeg venter på litt varmere sjøtemperatur!

Er det noen som kan anbefale meg om et bra kurs for nybegynnere i Oslo? Alle tips mottas med takk!! 🙂



Dette må vel være drømmen? Marianne og Per i strålende sol…ut Risværkeila!

4 kommentarer

Siste innlegg