Orange bryn…hvem ønsker det?

Denne jenta kom til meg i dag for å få fjernet den orange fargen som hadde kommet frem på brynene etter at de hadde blitt tatovert i 2007! Her kan du se jeg har pigmentert det ene brynet (til høyre) med ny farge.

Jeg gjorde ingenting med fasongen hennes på brynene, da hun var fornøyd med det som allerede var gjort (av annen terapeut). Fargen jeg har lagt inn er "Pebble + Camo 100". Hun må tilbake for ytterligere 2 refill da orange farger er kjipe å bli av med! Blir spennende etterhvert å se resultatet. Kommer tilbake til dere igjen med flere bilder.

9 kommentarer
    1. Hei! Vi har ganske nylig startet en blogg der folk sender inn outfits til oss. Vi kårer ukas og månedens outfit,og vi har av og til VS.
      Det hadde vært kult om du hadde sendt inn outfits til oss, og om du gjør det, linker vi sevlfølgelig til deg og bloggen din. Bloggen er ment som en inspirasjonskilde til oss og dere.
      Håper du vil hjelpe oss og lage en kul blogg!
      Send outfits til [email protected] eller send link til outfitinnlegg som kommentar hos oss!
      Klem,
      Iloveoutfits.blogg.no

    2. Er det vanlig at det blir orange etterhvert? Har sett mange som har orange øyebryn, og jeg har ikke så veldig lyst på det. Hvor ofte bør man komme til refill i årenes løp?

    3. heeii 🙂
      jeg ønsker å få tatovert brynene mine, men er veldig usikker om det er lurt dersom du ofte må fylle på fargen ? har ikke lyst å gå rundt med orange bryn etterhvert om jeg ikke fyller på.
      noen som kan svare på hvor ofte man må fylle på hvis man ikke ønsker orange bryn ?
      eller går det ann å bruke noe kremer eller lignene som forhindrer at man ikke mister fargen ?
      klem

    4. Anonym:

      Brynene skal helst ikke tatoveres røde da 🙂 så det problemet skl du slippe. Røde bryn kan også korrigeres. Man fyller på hvert annet eller hvert år. Dette avhenger hvordan du steller dem. Bare å bestille time, men har lang ventetid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg