Kraftig advarsel!!!!!!!!! Se bare her:

Man tror man er i trygge hender og stoler blindt på den som utfører permanent makeup! Hvordan kan det være mulig å være uheldig to ganger på rad? Denne unge jenta har vært hos to forskjellige behandlere!

Første gangen ble de tatovert/pigmentert alt for langt ned, og siden dekket over med hudfarge. Fasongen var i tillegg mislykket! Andre gangen ble de tatovert/pigmentert alt for langt opp….langt over brynene hvor de normalt skal være! Fasongen var heller ikke noe fin og hun ble kjempelei seg. Ukentlig får jeg slike tilfeller av feil som jeg får i oppgave å rette opp. Jeg kan kun gjøre mitt beste, men må trikse litt og kamuflere feil slik at de ser riktigere ut! De blir til å leve med, men må bruke makeup i tillegg. De verste feilene henviser jeg til spesialist Hudlege Jon Langeland for videre vurdering. Han er en av de beste på fjerning av tatovering i norge med laser!

Her har jeg rettet opp et bryn, men fremdeles venter ytterligere to besøk hos meg før vi kan si oss fornøyde! Vel…hva ønsker jeg oppnå med å blogge om dette? Kun EN ting. At dere er nøye med å undersøke markedet for hvem som skal utføre permanent makeup på akkurat deg Det gjør meg oppriktig vondt å se og høre om dårlige erfaringer av de som har fått dette utført. Noen gode tips:

1. La deg ikke friste av billige priser, det kan bli dyrt!
2. Spør hvor mange behandlinger som blir utført i uken. Jo flere behandlinger, jo mere erfaring!
3. Oppsøk en bra klinikk. De ansetter ikke hvem som helst og ønsker beholde sitt gode rykte.
4. Be om å få se bilder av behandlinger.

Når permanent makeup er riktig utført, er det vakkert og naturlig! I tillegg gjør den hverdagen enklere for svært mange.

Mvh Sol

22 kommentarer
    1. Nathalie SP, livet til en usik:

      Det var litt av et kompliment 🙂 jeg fyller 45 år i juli!! Tenker ungene mine trekker på smilebåndet av denne kommentaren om de leser den 🙂

    2. Fikk en utfordring jeg ville gi videre til deg, bare hvis du vil da. Utfordringen er å skrive “ti ting jeg skal gjøre før jeg dør” – du velger hva det inneholder, kanskje bare en enkel liste? eller en dypere tekst? noe spess du vil smake på, hoppe i falskerm, en utdannelse du vil ha? osv osv. du bestemmer alt! 😀 inkluder gjerne et bilde og inviter tre andre blogger til å gjøre det samme.
      Hvis du ikke tar den så håper jeg du får en fin kveld uansett! 😀

    3. Oh my lord.. Stakkars henne! Det ble jo bra sluttressultat av deg da:) Langt fra så ille som hun har hatt det.. Stakkars stakkars henne:(

    4. Hehe, jeg trakk på smilebåndet :- ) Men du så jo ung ut på bildet da! hehe…. uff, så uheldig man skulle være med brynene. men da var det bra hun fikk kommet til deg og fikse opp : -)

    5. Hei
      Jeg har allerede tattovert øyebrynene mine, hvor mye ville det kostet meg og få fyllt på og rettet opp hos deg ?

    6. Hei!
      Jeg har allerede tattovert øyebryna mine, og skulle gjerne ha rettet den opp og fyllt på mer farge . Hvor mye ville det evt koste?

    7. Kezzi:

      Det kommer helt an på hvordan de ser ut, men det er i mange tilfeller som å lage nye! Kr 4800,- da er det 2 gratis refill i prisen!

    8. Hei!
      Kan du anbefale noen som gjør permanent make-up i Bergen? Som gjør en skikkelig jobb – så man ikke ender opp som stakkars jenta på bildene her…

    9. Anonym:

      Hei! Nei det kan jeg dessverre ikke! Kjenner ikke noen som jobber aktivt med dette og som jeg har fått sett resultater av der!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg