Noor Kamil kan ikke få nok…… :-)

….tykke bryn! 🙂 Men i dag fikk vi fullført kunstverket. Følg med på Noors blogg etter hvert, så får dere nok se resultatet! I dag hadde jeg med den proffe fotografen Marie Lindeman som tok bilder for meg! Her i aksjon fra behandlingsbenken på Ellipse Klinikken. Noor skal nemlig være modell for meg på den store Helth&Beauty messen på Lillestrøm 12-14 februar! Tør påstå Noor har fått noen utsøkte bryn som hun kommer til å leve lykkelig med leeeeeeenge 🙂

Her sjekker Noor og Marie et av blinkskuddene 🙂 Marie er allerede en ung og lovende fotograf! Håper så mange som mulig får øynene opp for denne dyktige jenta! Jeg kommer til å bruke henne til mange flere oppdrag fremover, så følg med! På facebook har Marie denne gruppen dere kan melde dere inn i.

Spent på resultatet?? Me too 🙂 Gleder meg til å få sett det ferdige resultatet tatt av foto Marie!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg