Tatoverer menn øyenbryn? Se her:

I dag kom denne herremannen for sitt siste refill av øyenbryn hos meg! Nå har han endelig fått ønsket sitt oppfylt med å få pigmentert tette fine mandige bryn. Han hadde mistet en del brynhår, og ønsket dem rekonstruert som fra år tilbake! Her sitter de iallefall som et skudd…noe tettere og tykkere! Les bloggen fra da han var til sin første behandling hos meg i september i fjor HER

NB! Fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager. Bildet er tatt like etter behandlingen og er derfor litt rød og hoven rundt området.

Er det ikke flott at menn bryr seg om å se velstelt ut? 🙂

MVH SOL

18 kommentarer
    1. Wow! Har ikke ord… Hadde ALDRI gjetta at de var tatoverte. Dette er kjempebra, Sol. Du beviser at tatoverte øyebryn ikke trenger å se påmalt ut 🙂

    2. Det ble veldig bra!
      Jeg syns det er veldig bra at menn også bryr seg litt om utseende, uten at det er mindre maskulint! 🙂

    3. En ting jeg lurer på er når man tatoverer øyenbryn, må man ta vekk hårene med laser ? Siden de vokser jo ut når man napper, eller skjærer dem vekk, og det er jo ikke pent oppå tatoverte bryn, eller?

    4. Inger:

      Det peneste er selvsagt at man beholder hårene på brynene sine. De smelter inn med pigmenteringen og ser enda mere naturligere ut da 🙂

    5. © MEA:

      Som jeg skrev, resultatet av brynene kommer etter ti dager da fargen er redusert! Ingen ser de er tatoverte 🙂

    6. Hei!
      Har du sett resultater av å fjerne tatovering på bryn (fargen det er snakk om er grå og rødpigmenter )? Vi er flere venner som lurer på dette, og som overveier å bruke laser for å fjerne tatoveringen på brynene våre?
      Vet det trengs flere behandlinger, men blir det borte?
      Tatoo Vanish, kan det anbefalse?
      Vet det lar seg gjøre å legge permanent makeup for å dempe rødfargen, men da må vi jo fortsette å tatovere jevnlig.
      Takk for fin side, og vi håper du kan gi oss noen gode råd!

    7. Kathrine:

      Ja dette er noe jeg fjrener nesten daglig 🙂 men du må ha flere behandlinger … men flotte resultater blir det!

    8. Hei
      Jeg var i dag hos en laserklinkk for å fjerne mine permanente øyebryn siden de har begynt å bli røde. Jeg har i flere år nå måttet farge opp en gang i året, men allikevel blir de røde etter bare noen måneder, og det røde skimtes også gjennom etter at jeg har lagt på ny farge.
      Bestemte meg derfor for å fjerne dem med laser. Etter første behandling i dag ble brynene mine helt graå-svarte, og de ser helt ny-tatoverte ut. Det røde forsvant da…
      Er dette normalt? Og hvor lang tid tar det før det forsvinner?
      Leste et sted at i permanent makeup kan det være noen metaller(?) i fargene man bruker som “oksiderer” når man bruker laser på dem?
      Må man bruke en spesiell type laser for at dette ikke skal skje?
      Laseren som ble brukt i dag er Tatto Star.
      Håper på råd!

    9. Sisj:

      Hei! Jeg kan dessverre ikke uttale meg om din behandling, da de som har vurdert deg er ekspertene i ditt tilfelle. Jeg kan derimot si at mange sier nei til laser på “nettopp permanent makeup” da dette er i ansiktet og behandlingen ikke får resultater som forventet! Hudlege “Jon Langeland” er en av norges fremste eksperter på området og kan gi deg svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg