Lillestrøms varemesse Helth&Beauty 2010/Modeller

Hei og tusen takk for de mange tilbakemeldinger og store interesse for å sitte modell! Jeg har ikke kapasitet for å ta imot flere enn 10 modeller for første kurs i mars, men har satt dere andre opp på venteliste.

Jeg skal være med på den store messen " Health & Beauty Scandinavia 2010" på Lillestrøm (12-14 februar). I den forbindelse ønsker jeg å gi dere som er interesserte i informasjon om kurs og maskiner, en gratis invitasjon for å besøke min stand. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan få deg registrert og sende deg billett i posten! Begrenset antall, førstemann til mølla 🙂

Ønsker du informasjon og priser for kurs i Permanent Makeup, send meg mail på: [email protected] Kurset i mars er allerede fullbooket, men mulig en plass ledig i april og mai. Workshop er fullbooket 8 mars fra kl 10.00, men 1 plass ledig kl 14.00

Jeg skal begynne og jobbe for Ellipse klinikken i Tønsberg 2 dager pr mnd. Ring klinikken for time på tlf: 33368360 Gleder meg veldig!

Ønsker du en perfekt eyeliner øvre øyelokk? Jeg gir bort EN behandling til verdi av 3800,- Du trenger bare invitere min 20 av vennelisten din på facebook (eller kopiere dette innlegget og legge det inn på bloggen din), og skrive oppdrag utført her inne på veggen! Vinneren blir kontaktet 28 februar!

Mvh Sol
Linergist/hudterapeup/kursansvarlig

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg