Team Joddski RULER/ Fred i Grand Prix!!

Ser dere Det store korslaget i år? TEAM JODDSKI er det jeg heier på, og som dere godt kan stemme på om dere vil og kan :-).  Jeg er ekstra stolt over koret fordi jeg har et søskenbarn som er med.  Bente Margit Sørgård…dere ser henne i rødt fra nr.2,  ved siden av herremannen i rutete skjorte! Fantastisk flott stemme, og jeg følger spent med deg.  I tillegg er Jørgen the BOSS fra Ørnes. Var på Chris Lee konsert i desember og på scenen sto også Joddski 🙂 tøff stemme. Jeg skal kjøpe den nye skiva di, vær sikker!

Bildet er fra: Avisa Nordland

I tillegg skal jeg heie på Fred Endresen i Grand Prix den 23 januar! Fred har produsert låtene som datteren min Amanda har gitt ut! Fred har en tilhengergruppe på facebook, og HER kan dere klikke dere inn for å bli medlem! Sjekk ut 🙂 Ingen tvil om at det blir noen spennende fredager fremover!!

Lykke til, jeg heier! Klem Sol 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg