Jeg har noe å feire! Vil du lære Permanent Makeup?

I jula sprettet vi en champagne og feiret kontrakt med Tyskland! Jeg har fått agenturet for produktlinjen Amiea som består i salg av maskiner, nåler, farger, markedsføringsmateriell osv. Jeg skal holde flere kurs og lære andre i å bli god i Permanent Makeup slik at de kan jobbe med dette. Verdens beste yrke for øvrig! 🙂

Henning sammen med frk. Lopez som vi forhandlet kontrakten med. Dyktige folk.

Treningssalen hos Amiea i Berlin. Gleder meg til å ta flere kurs i løpet av året som kommer. Spent på hva de har å lære meg!

Jeg har allerede spikret noen kursdatoer:

5,6,7 mars! Dette er kurs for deg som ønsker bli sikrere i det du arbeider med. Har satt av 1 dag til fordypning av pigmentering av lepper,1 dag for bryn og 1 dag for eyeliner. Det er 1 plass ledig igjen på dette kurset.

Den 8. mars holder jeg workshop. Dette er for de som lurer på om Permanent Makeup er noe de kan tenke seg å jobbe med, eller for de som ønsker teste ut/prøve den nye maskinen min, og se på de vakre fargene jeg bruker!

Første kurs for nybegynnere starter 7 april, og går over 5 dager. Jeg trenger også nye modeller for kursene mine.
Er det noen som kan tenke seg å sitte modell for elevene mine?

Mail meg for priser og info på: [email protected]

28 januar reiser jeg til Berlin for å ta et spennende kurs i farger og korrigerings teknikker 🙂 Dette er noe jeg kommer til å holde kurs i selv også.


Mvh Sol
www.solhegge.com

2 kommentarer
    1. Vi har fått ekstremt mange besøk på bare noen timer med den fantastiske humoren vår ! Bloggen vår handler om bamsen til en vennine av oss som heter FOA, men tenk så syyyykt morsomt det hadde vært å si “FUA” i stedenfor ! xD Haha, det er så morsomt at man kan faktisk dø av latter ! ALLE som ser denne kommentaren, går inn og gir oss en kommentar får 10 kommentarer tilbake på bloggene sine ! Så hva venter dere på folkens ? Støtt Norges morsomste blogg og få kommentarer selv ! xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg