PROSJEKT “TØM” fortjener en pris! Kopier dette.

silie prosjekt

PROSJEKT TØM har tanteungen min Cecilie funnet på. Det sparer samfunnet for unødvendig mye søppel, og ikke minst får du det ryddigere på badet og bedre plass i skapet ditt!

Prosjektet går ut på å bruke opp 10 halvtomme produkter du har liggende. Mens man bruker opp disse får man ikke lov å kjøpe noen nye produkter (selvfølgelig nødvendigheter som deo, tannkrem osv). 🙂

Sjekk bloggen til Cecilie HER og datteren min Anniken har fulgt samme eksempel som du ser HER

Nå er det opp til meg å følge samme eksempel. Ingenting skal kastes før det er brukt opp 🙂 Håper flere kaster seg på dette flotte tiltaket!

Kopier innlegget ditt, og post lenken din til innlegget mitt her! Hadde vært morsomt å sett hvor mange som følger Cecilies prosjekt!  Hun fortjener faktisk noe for ideen sin!!
NB! Produktene over er kopi fra Cecilies blogg. Er litt bekymret over hva skapene mine skjuler 🙂 og hvilke halvtomme verdier som befinner seg der!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg