Ønsker du ny frisør? Sjekk denne.

frisr cilie 007

I dag var jeg og "tantejenta" mi Cecilie hos frisøren for å fikse håret vårt! Cecilie har reist fra Engavågen i Nord for å komme på julebord i Oslo. Vi tok en deilig frokost hjemme hos meg før vi spaserte til frisøren. Jeg hadde fått anbefalt Jørgen som jobber for SISTEMOHIKANER  av en venninne. Bildet over, er av eieren av salongen..tøft? Må tilføye at salongen i tillegg er smakfullt innredet!

frisr cilie 012

Glemte helt ta "førbilde" av Cecilie, men håret var helt ødelagt og knekt av for sterk fargebehandling. I tillegg var fargen helt hvit. Jørgen vasket, kuret og la en forsiktig farge i håret  for å gi det litt liv. I tillegg fikk hun deilig hodebunnsmassasje 🙂 

frisr cilie 022

Her er Jørgen i gang med klippen…håret var temmelig slitt og ødelagt. Det er nok lenge siden Cecilie har vært hos frisør. Han hadde et spennende utgangspunkt.

frisr cilie 026

Jørgen er rå på styling, og Cecilie fikk mange gode tips! Hun har som meg tynne fine hårstrå, og det vi trenger er volum. Det skader jo ikke at han i tillegg er han morsom, humoristisk og dyktig! Du slipper ikke ut av stolen før han er helt fornøyd…og som han sier: det er jo hyggelig om "du" blir fornøyd i tillegg! 🙂

frisr cilie 032

Cecilie ble iallefall veldig førnøyd! Vi bestiller time hos Jørgen igjen, det er sikkert.

jrgen 006

4 kommentarer
    1. Jørgen er en tryllekunstner!! Ingen andre som får komme i nærheten av mitt hår….
      Og Solvår… vi venter i spenning på at bildene av din nye sveis blir lagt ut =o)

    2. Ingvild:

      De kommer de kommer 🙂 Ble våt som en katte da jeg gikk fra Jørgen…og rett til Ikea etterpå! Glemte ta bilde av meg før jeg gikk ut døra. Ble kun Cecilie som ble foreviget av en ivrig fotograf!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg