Ny fasong på bryn :-) Hva synes dere?

cl81 runde bryn december 018

I dag fikk jeg besøk av denne flotte jenta. Slik tegnet hun brynene sine til daglig!

cl81 runde bryn december 019

Slik er hun uten bryn….  Permanent Makeup av bryn er noe av det takknemligste jeg utfører for klientene mine!
Det er ikke enkelt å se hvordan brynene skal være, og ikke minst få dem til å sitte en hel dag uten at de forsvinner.

cl81 runde bryn december 028

Slik ble resultatet i dag etter første behandling! Når man er vant å tegne brynene sine i en "tynn" fasong fra før, lager jeg dem ikke veldig tykke ved første besøk. For det første skal hun venne seg til en helt ny fasong, og det vil ta noen dager før hun føler seg helt vel. Brynene kan også føles noe sterke i fargen, men den reduseres med 40-60 % i løpet av de ti første dagene.

cl81 runde bryn december 027

Er spent på om hun ønsker dem tykkere ved neste behandling. Hva tror dere? 🙂
Besøk også facebookgruppen min for flere foto!

Mvh Sol

15 kommentarer

Siste innlegg