Hvordan tegner du brynene dine? Sjekk disse før og etter!!

ellipse trondheim nov 045

Bryn er spennende å jobbe med! Slik tegnet denne klienten min brynet sitt før behandling hos meg. Det er tegnet litt  rett og skarpt i begynnelsen av brynet, og litt for kort!

ellipse trondheim nov 051

Slik ble det etter første behandling hos meg med Permanent Makeup. Har løftet det litt under knekken og gitt det en klassisk flott fasong…. man kan bli litt rød rundt brynområdet ved behandling, noe som imidlertid går raskt vekk etter noen få timer! Det er tross alt nåler jeg jobber med 🙂

ellipse trondheim nov 056

Bilde av det andre brynet… PS! Ingen av bildene jeg legger ut er redigert og bearbeidet i photoshop. Jeg liker å vise resultatene slik de ER rett etter behandling! Fargene kan være noe skarpe/kraftige like etter behandling, men reduseres med 40-60% innen de 10 første dager. Hos meg får dere ekte vare 🙂 Man kan nesten ikke se at brynene jeg pigmenterer er kunstige etter siste behandling. Fargepigmentene smelter naturlig inn i huden.

Jeg har en STOR tilhenger gruppe på facebook! Håper du joiner den, og inviterer alle vennene dine inn dit for å se nyheter og arbeider jeg stadig legger ut!

Mvh Sol Permanent Makeup

18 kommentarer
    1. Jeg har syykt lyst på permanente øyenbryn!! jeg er egentlig blond, så derfor har jeg nesten ikke bryn. Jeg må farge de flere ganger i mnd og det er stress! Men jeg vet ikke helt om jeg tør. Tenk om de ikke blir sånn som jeg vil ha de, og da kan jeg liksom ikke bare vaske de vekk igjen..

    2. Så flink du er 🙂
      Jeg har permanente øyebryn,og det er vel det beste jeg har brukt penger på noengang.Sparer masse tid!Hadde ikke så mye bryn,atpåtil var de helt lyse.Anbefales til alle i samme situasjon 🙂

    3. Jeg tegner mine meg pudder jeg:) Er egentlig litt imot permanent makeup da jeg har sett mange grusomme tilfeller av de både i salongen jeg jobber i og andre steder. Men tror ikke jeg hadde bekymret meg så mye for å gå til deg, du er jo kjempeflink:) Brynene var utrolig pene:)

    4. Du har veldig fint navn. Hehe.. 😛
      Bryn er et tema jeg synes er spennende. Selv tegner jeg brynene mine hver dag.
      Jeg har egentlig veldig rette bryn, men ville ha en større bøy og kant på brynet mitt for å løfte litt.
      Så nå har jeg nesten ikke hår ytterst på brynet, fordi jeg heller tegner det.

    5. Utolig fine øyenbrynene dine ble !
      Jeg har normalt svart / mørkebrunt hår .. og har utrolig lyst til og begynne og tegne øyenbrynene mine men hver gang jeg tegner dem blir de ALT for mørke har du noen tips ?

    6. Hei Stephanine!
      Brynpudder er det som er penest å bruke når du skal markere brynene dine. Det er mye softere enn brynblyant! i.d mineral makeup har 3 flotte farger, og jeg vet Elisabeth Arden har bryn pudder! Pudder gir et naturlig resultat.
      Mvh Sol

    7. Hei Princess!
      Du bestemmer “nesten” selv hvordan du vil at brynene dine skal se ut! Jeg tegner et forslag, og du er med på å godkjenne dem. Sammen kommer vi frem til dine perfekte bryn 🙂 Fargen er du også med på å velge ut.
      Mvh Sol

    8. Wow, utrolig fint. Har aldri vært noen fan av permanent sminke på øyenbrynene men jeg må innrømme at dette så veldig pent og naturlig ut. 🙂 Hva koster en slik behandling?

    9. Der va brynan mine ja, blir bare mer og mer fornøyd med dem! 🙂 Har også fått utrolig my skryt for dæm allerede. Tusen takk for flotte bryn! 🙂

    10. Hei Torunn!
      Så hyggelig at du fant bloggen min, og at du har fått skryt for brynene dine. De er skikkelig flotte, og kommer til å bli bedre for hvert refill 🙂 Takk for at jeg fikk legge ut bilder!
      Klem til deg fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg