Ny kåpe? :-)

kpa mi 003

Nå blir det en uke uten blogginnlegg fra meg …..God helg fra meg, med et bilde av den nye kåpa mi. Det er bare å svinge innom MANGO og kikke! Stort utvalg av lekre kåper og jakker. Kjøpte likegodt 2 stk på onsdag! Den andre er hakket finere, men denne er varm og god på kalde dager, deilig strikkekrage som man kan kneppe til om halsen, en riktig kosekåpe 🙂

Ha en flott uke. Jeg skal tilbringe min i Jordan og nyte sola om jeg er heldig!!

Klem Sol 🙂

PS! Hvor handler du klærne dine?

4 kommentarer
    1. takk for at du reklamerer for MANGO, masser av fiine kåper nå løp og kjøp hihi. jobber der selv:):) kjempe fin blogg og har nok tenkt å tattovere bryn hos deg hvor mye tar du for det?? Du virker veldig dyktig:)
      hilsen meg

    2. Hei!
      Ja Mango er en flott butikk jeg liker å handle i! Det er bare å komme for pigmentering av bryn! Det koster kr 4500,- og inkluderer to gratis refill i prisen! 🙂
      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg