Hvilken Te drikker du?

te pukka 001

I 30 år har jeg drukket Te…og bare Te i selskap og til servering. Jeg følte vel i grunnen at Te ble i søteste laget for marsipankaker mm. Kaffe begynte jeg å drikke for litt over 1 år siden. Et mirakel. Hadde ikke trodd det selv 🙂 men det begynte med at jeg drakk kaffe og spiste sjokolade! Sjokolade derimot har jeg spist i 43 år 🙂

Denne Te`en fra PUKKA kom jeg over forrige uke, da jeg var på jobb hos Karl Johan Hudpleie. Kjøpte en Detox Te med smak av anis og lakris, og en Revitalise Te med deliig smak av krydder. Minner meg om jul. Te`ene fra Karl Johan Hudpleie kan du lese om HER. Fant ikke Detox Te`en inne på lista, men stikk oppom klinikken i Øvre Slotts gt. 29, 4 etg. Der har de den iallefall for utsalg i butikken sin 🙂 Alle som får Te`ene serverte hos meg blir hekta. I tillegg har de en viss virkning på kropp og sjel, de dufter og smaker nemlig NYDELIG!

Te fra PUKKA koster kr 49,– og er en perfekt liten venninne gave! Kan bestilles på nett butikken HER.

Hvilken TE drikker du? Gi oss noen gode anbefalinger.

16 kommentarer
    1. Den teen så veldig god ut 🙂 Tror jeg skal teste den ut.
      Drikker masse te, men har mest bare kjøpt i løsvekt. Liker også best typefrukt te. Klarer ikke smalen av lakris så det er ikke noe for meg…
      Men jeg bruker heller ikke sukker i teen, da er det godt med frukt te som har natrulig sødme.

    2. Jeg drikker også te, men yndlingsteen min var fra picwick og smaken var appelsin og peppermynte, men de selger den ikke lengre 🙁 og da kan du tro jeg var lei meg!

    3. Eg drikker celestial seasonings sin te.
      Har prøvd nokon. Men dei eg synest er best er
      Bengal spice og dei grønne teene deirans.
      Du skjønner eg lika grønn te best ; )

    4. Jeg sitter og drikker blåbær- og vaniljete akkurat nå. Husker ikke merket, kjøpt på Rema. God i alle fall, jeg elsker nesten all slags te! 🙂

    5. Ordentlig tyrkisk eplete, fra Tyrkia < veldig viktig! Nå har vi snart ikke mer igjen, så jeg drikker en te jeg fikk av søsteren min som hun kjøpte i London. Eller er blueberry- og strawberry bliss utrolig gode! Elsker te, men ikke sånn svart. Det _må være frukt-te. (:

    6. Te er godt:)
      Jeg drikker all mulig slags te, etter hva jeg har lyst på. Men den Pukka revitalise drikker jeg en del av, også veeeldig mye grønn te med sitronsmak. Karamellte er godt hvis man vil ha noe søtt!

    7. Jeg liker det meste av teer. I kveld har jeg drukket Fairtrade peppermyntete, som er veldig god og uten koffein! Og det er jo bra, spesielt om man drikker det på kvelden! : )
      Takk for tipset!

    8. African Rooibos Tea fra Shine blir det på meg 😉 Særlig nå på denne tiden av døgnet..

      En kopp Rooibos te ved leggetid kan bidra til å sikre en god natts søvn.

      Den har en nydelig smak av markjordbær.

    9. Jeg drikke masse te, drikke te hver dag da det er avslappende for kroppen;-)
      Har smakt de fleste teer og min favoritt te per i dag er Bringerbær te fra NesTea, den fåes kunn kjøpt i matbutikker i Sverige, har ikke sett den noe sted i Norge enda, så hamster hver gang jeg er i Sverige. Blir aldri lei;-) Og kjempe billig, Tror det koster 12-13 for en pakke;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg