Informasjon om “feil tatovering”

bryn feiltattoo 010

Disse brynene rettet jeg opp i dag. De har "feil fasong" da de er for tykke og runde, og for ikke å si røde!
I tillegg har "Linergisten"  gått utenom den naturlige bryn fasongen som denne vakre jenta har!
Hun ønsket en penere fasong, der de avsluttet med en "slankere hale"

bryn feiltattoo 013

Her har jeg bare lagt noen markeringer for å gjøre meg opp en mening om hva som bør gjøres…..

bryn feiltattoo 018

Her er resultatet etter første behandling. Som dere ser har jeg formet dem penere og gitt dem en elegant fasong. Jeg måtte også blande en spesiell fargekombinasjon for å dempe de røde pigmentene. De røde brynene skal vi få vekk på sikt. Det skal også pigmenteres med hudfarge på de røde partiene utenfor de "nye" brynene for å dempe det røde. Hun skal til ytterliger to besøk med justeringer før vi er "ferdige" …og kanskje får jeg lagt ut bilde av ansiktet også? Denne jenta er vakker 🙂 og alltid spennende å se det endelige resultatet i sin helhet!

Det er viktig å undersøke nøye hvem som skal utføre behandlingen på DEG. Resultatet sitter i mange år!

Sol Permanent Makeup

7 kommentarer
    1. Jeg har ikke hatt øyenbryn siden 7ende..begynnte å nappe de..fikk vite at jeg hadde lidelse som kalles trikotillamani , jeg har sitt hele livet mitt, å plages med å møte ny folk pga dette :/
      Hva kan jeg gjøre ?:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg