Naturlig tattoo av bryn?

Jeg vil absolutt påstå at man kan pigmentere bryn naturlig om man ønsker det. Jeg sier alltid at makeup ikke skal erstatte pmu/tattoo fullstendig og det tror jeg ALLE makeupartister er HELT enig med meg i.

Makeup for å forsterke/fremheve partier, eller tone ned er alltid spennende. Med pmu er det viktig å tenke naturlige fasonger.

Mange lurer på hva som skjer når man blir eldre med pmu?

Brynene sitter jo det de skal være, gammel som ung og vi pigmenterer strå inn der de allerede er. Noen justerer/korrigerer vi på om de er ulike. Thats it.

Hva skjer med øynene når man blir eldre? Vi legger jo kun en tynn liner i vipperoten og vippene sitter jo på samme sted når man blir eldre også? 🙂

Jeg har personlig ikke sansen for å tatovere inn øyenskygge som er veldig populært i andre land akkurat nå, men det er smak og behag.

Hva skjer med leppene når man blir eldre? De taper kontur og farge. Vi tilføyer kun det som man mister med årene. Har man linjer rundt munnen er det ikke noe problem.

Ingen drastisk store forandringer som dere ser, men det skal se ordentlig ut. Mange føler de får en enklere hverdag. Mindre tid på badet og ser man dårlig når man skal fikse på bryn og liner er dette en flott løsning.

Mvh Sol ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg