Nye bryn? …eller kanskje kurs?

Denne kunden ønsker som alle våre andre kunder permanente bryn. Det er så GØY at faget vårt er noe flere ønsker lære seg og pågangen er stor. De som ønsker sikre seg plass neste år, bør søke allerede nå.

Jeg ser hvordan yrket som linergist/pmuartist har fått sitt endelige fotfeste i markedet. En kraftig vekst siden jeg startet min karriere i 1999. Som linergist har du flere muligheter og jeg gjør hva jeg kan for å støtte deg underveis.

Det er ikke bare vi jenter i SOL PMU som kurser oss opp. Andreas startet på BI denne uken og han ser litt lykkelig ut her, ikke sant 😉 Kjæresten Vanessa har tatt blinkskuddet :)))))

Ønsker du kurs hos oss, er det nettopp Andreas du mailer: [email protected]

Vi gleder oss til å høre fra deg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg