Spesialbehandling av lepper. Sjekk ut!

Pmu av lepper har jeg stor etterspørsel etter og har nå satt opp en lørdag pr.mnd kun til pmu av lepper.

Det vil koste noe mere for leppebehandlingene lørdager og vil ikke berøre prisene i ukedager. Jeg har normalt lørdagsfri da jeg jobber i overkant mye, men siden jeg har lang ventetid på lepper, kan de som ønsker time tidligere, kontakte booking for å sikre seg plass.

Pris lepper ukedager 6500,-

Pris lepper lørdager: 8000,-

Opp til deg om du vil betale extra, men roligere dager og færre kunder. Tar max tre kunder lørdager og KUN lepper.

Book time på: [email protected] Vår bookingansvarlig svarer deg siste uken av juli. Stor rift om plassene.

Jeg holder også kurser i leppepigmenteringer og skal bla. til USA og kurse kollegaer i bransjen. Veldig hyggelig at leppearbeidene mine har blitt lagt merke til og at kvalitet blir satt pris på.

Vi har fått inn nye leppepigmenter fra amiea og jeg kan med hånden på hjertet si de er de beste jeg har jobbet med. Med over 16 år i bransjen, føler jeg pmu endelig har fått den kred den fortjener. Mye trening, kursing, påfyll av kunnskap gjør at vi stadig forbedrer oss.

Jeg holder i disse dager på med å skrive mere stoff til undervisning. Utfordrende og spennende.

Klem fra Sol 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg