Større lepper? Unngå dette.

Kunden har tatt juviderm i leppene i årevis. Hun hadde smal og skjev overleppe og fått den forstørret, men som dere ser av bildet er det lite pent.

Her har jeg korrigert leppekontur med pmu, før jeg fyller full farge inn.

Pmu/permanent-makeup har ikke fått den kred den fortjener og jeg tror flere har fått opp øynene for et fantastisk fag og ikke minst resultater.

Dette ble resultatet i dag. De ferdig pigmenterte leppene er litt hovne etter behandling, men hevelsen går ned etter kort tid.

Husk også at fargen reduseres med 40-60% i løpet av de ti første dager. Disse leppene vil bli veldig fine og ferdigbilde vil komme av det endelige resultat etter siste refill.

To refill gjenstår før vi er helt ferdige.

Nb! Vi behandler sjeldent eller aldri lepper som nylig har fått restylane. Kundene må vente min. 3 mnd.

Viktig:

Har man skjevheter i leppene fra naturens side, kan pmu være en enklere løsning for et mere tilfredstillende resultat. Man kan også forstørre lepper med pmu og det ser naturlig og flott ut. Ønsker kunden enda mere fylde enn det jeg ønsker gi, kan man fylle på med restylane eller juviderm. Sykepleierne får en mye enklere jobb, da de slipper korrigere 🙂

Flott løsning!

4 kommentarer
    1. Hei Solvår 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg