Jeg gir vekk pmu/tattoo av lepper!

Jeg liker å glede og vi har hatt gavedryss i SOL PMU i form av makeup og pmu.

Mascara, lipsmart, leppestift, vippetang, vannfaste eyelinere, brynblyanter og foundation er bare noe av det vi har gitt bort i gaver. Alle produktene finner du i linken “solpmushop” under headered.

Nå ønsker jeg gi vekk en behandling pmu/permanentmakeup av lepper til en heldig vinner. Jeg trekker vinneren ved 5000 likes og delinger!

Leppepigmentering har blitt en svært etterspurt behandling som vi er stolte av å tilby. I fjor ble jeg invitert til bla. Nederland, Dubai, Hollywood, Australia og Kina for å undervise i lepper. Tar det som en stor ære at mine kollegaer i bransjen liker mine teknikker og jeg har allerede invitert et par av dem til Norge på kurs. Superspennende og absolutt noe jeg vil dele med mine studenter som kurses av SOL PMU, da disse damene er dyktige på flere teknikker i faget selv.

Allerede sist denne mnd. kommer dyktige Mary Ritcherson fra Florida til Oslo, for å kurse våre elever, samt Team SOL PMU i en spennende teknikk. Vi lærer så lenge vi lever og er sultne på nyheter.

Ønsker du lære pmu, et sterkt voksende fag? Mail oss på: [email protected] for info. og priser. Vi har noen få ledige plasser igjen i år.

Lik og del, så er er du kanskje den som blir kontaktet for en flott behandling 🙂

47 kommentarer

Siste innlegg