Akademiklinikken er BRA!!

I dag var jeg på Akademiklinikken for hudbehandling. Det er ikke mye luxus jeg unner meg i hverdagen, men har alltid vært nøye med å stelle huden. Det beste er kun godt nok og jentene på Smestad er 100% fokusert og proffe på det de gjør. Kunne ikke følt meg tryggere 🙂

I dag var det Julie som behandlet meg, men jeg bruker også Eva Cathrine og Jeanette. Mange spør meg hvem jeg anbefaler, men jeg vet alle er godt opplærte i det de utfører.

Kjemi er for meg viktig i behandlinger, uansett hva man får gjort. Det er bare å prøve seg frem, så finner man raskt ut av hva og hvem man ønsker! Du vil få et ærlig svar og et ærlig NEI på det du spør dem om….som hos meg! Ser jeg at nok er nok, er det godt det er noen som sier STOPP!!

www.akademiklinikken.no

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg