Oslo, Molde, Meløy på kurs i pmu!

Toril fra Molde og Elisabeth fra Ørnes er på grunnkurs i pmu denne uken. I dag og i går er det brynpigmentering det gjelder, i morgen likeså. Bryn er nr.1 på ønskelisten hos de fleste og vi vektlegger behandlingen sterkt!

Viva og Kristine jobber ved SOL pmu i Oslo og er selvsagt med på kurset. Ingen har vondt av å repetere, det er det vi kaller kvalitetsikring 🙂 i tillegg får man utvekslet erfaringer som er gull verdt!!

Ønsker du lære et nytt og fremadstormende fag? Mail: [email protected] Kun et kurs igjen i Norge i år!

1 kommentar
    1. Hei der! 🙂 Jeg bare lurte på om du kunne være verdens største engel og stemme på kaken min ved å trykke på vedlagt link, og deretter på “gi din stemme” under innlegget. Det hadde betydd veldig mye for meg! Jeg beklager at jeg skriver en kommentar som ikke handler om det du skriver, jeg liker heller ikke når folk gjør det til meg. Jeg er desperat, ligger på 2. plass 14 stemmer unna 1 så hadde betydd veldig mye!
      http://livsstil.no.msn.com/hjemme/norges-beste-kake#image=6

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg