Date med Lene Alexandra og maratonhelg!!

I går hadde jeg mye på dagsordnen. Først frisørbesøk, så hyggelig lunsj med Lene Alexandra før jeg hastet videre til Tommy Steine show på Christiania teater.

Nye striper og rettere klipp. Elsker litt forandring og Toni&Guy skuffet ikke.

Før showet koste vi oss med likør og kaffe i Daglistuen på Continental 🙂 Jeg inviterte med meg min gode venninne Torhild og kvelden var i boks!

Ps! Anbefale alle til å se Tommy Steine showet Livredd. Verdt hvert et sekund av forestillingen. Bra levert!!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg